3dk33001.fm5 Page 295 Monday, August 20, 2001 3:52 PM
ALMINDELIGE PROBLEMER MED ISMASKINEN
PROBLEMARSAGLOSNING
Automaten fungerer ikke.Doren til fryseafdelingen er Luk doren til fryseafdelingen.
aben.
Isbeholderen er ikke korrekt Sorg for, at beholderen er
monteret.skubbet helt ind.
Isautomaten holder op med at Automaten har ikke varet brugt Ryst beholderen regelmassigt
fungere.i langere tid, hvilket har for at holde isterningerne
forarsaget en sammensmeltning adskilt, samt for foroget
af isterningerne.opbevaringskapacitet. Smid
gamle isterninger vak, og lav en
ny beholdning.
Der er blevet trykket for lange Vent ca. 3 minutter pa, at
pa isautomatarmen.automatmoteren nulstilles.
Storre mangder is bor hentes
direkte fra beholderen, ikke via
automaten.
Afsmag eller lugt.Is absorberer lugte.Ny is bor fremstilles. Smid den
gamle is vak, og lav en ny
portion.
Gem overskydende is i en lukket
beholder.
Vandkvalitet.Vand, der indeholder mineraler,
kan krave anvendelse af et
filter.
Madvarer ikke korrekt pakket ind.Pak madvarerne ordentligt ind.
Isbeholderen og/eller
fryseafdelingen skal maske Rengor isbeholderen og fryseren.
rengores.Folg anvisningerne vedrorende
korrekt vandforsyning til
isautomaten.
Ror/slanger til isautomaten.
De forste fa produktioner af is pa
en ny isautomat kan have en
afsmag. Smid isen vak, og lav
en ny portion.
BEMARK: Brug kun isterninger fra ismaskinen.
295 |